لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390
بازدید : 907
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

واترپروف بتن(مايع)  Waterproofing Concrete Admixture COMEX W9
مهمترين علت عدم مقاومت بتن در مقابل نفوذ آب و ساير عوامل شيميايى نداشتن فشردگى لازم و وجود خلل و فرج در بتن مى باشد. وجود چنين ضعفهايى در بتن نه تنها باعث نفوذ آب در آن و آببندى نشدن منابع و مخازن ساخته شده با چنين بتنى مى گردد بلكه نفوذ املاح شيميايى مانند سولفاتها و كلرورها و تركيب اين مواد با اجزاء تشكيل دهنده بتن باعث گسترش تركها و ايجاد خرابى و خلل و فرج بيشتر مى گردد.
افزودنى واترپروفCOMW-3 اين شركت با ايجاد فشردگى بيشتر در بتن مقاومت آن را در مقابل نفوذ آب و ساير املاح شيميايى تا چند برابر افزايش داده و به علت كاهش ميزان آب مصرفى از ايجاد فضاهاى خالى و منافذ ريز و همچنين ترك خوردگى بتن جلو گيرى مى نمايد .
موارد مصرف:
ضرورى براى كليه بتن هاى مصرفى در استخرهاى آب و فاضلاب ، سدها و ساخت بتنهاى نفوذناپذير .
مـــزايا:
واتر پروف COMW-3 علاوه بر بالا بردن مقاومت در مقابل نفوذ آب و محلولهاي شيميايى، باعث افزايش روانى و كارپذيرى بتن گرديده و به علت كاهش آب مصرفى بر كيفيت و مقاومت آن مى افزايد.
تــوجه: واترپروف مايع COMEX W9 با سيمان تيپ 5 (ضد سولفات )سازگارى نداشته و مصرف بيش از 5/0 در صد آن با اين نوع سيمان باعث افزايش شديد زمان گيرش و در مواردى عدم گيرش خواهد شد.
روش و ميزان مصرف:
2 الـى 3 درصـد وزن سيـمان به آب مصـرفى بتن اضافه و به مدت 3 دقيقه مخلوط شود و در اين حالت 10 الى 20 درصد از آب مصرفى بتن بايد كاسته شود .
در مورد بتن هاى آماده ، هنگام ساخت بتن بايد 10 الى 20 درصد از آب مصرفى بتن كاست و در محل كارگاه مقدار لازم واتر پروف را به ميكسر افزود و به مدت چند دقيقه مخلوط كرد .
مشخصات فنى :
حالت فيزيكى : مايع
رنگ : زرد
وزن مخصوص : 1gr/cm³
8/5-9/5 :PHا
يون كلر : ندارد
استاندارد : ASTM C-494 Type G
زمان مصرف و نحوه نگهدارى : تا يك سال بدور از تابش مستقيم آفتاب و يخزدگى
بسته بندى : در گالنهاى پلاستيكى 20 ليترى و بشكه هاى 220 ليترى
 


:: برچسب‌ها: مشخصات فنى , روش و ميزان مصرف , مـــزايا , واترپروف بتن ,
تاریخ : چهار شنبه 30 شهريور 1390
بازدید : 813
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

مقایسه عمران با معماری/Forum/ViewForum/3700/ViewCat/7360/thanks/186879
 
بچه های معماری خیلی دوست دارن یه جوری خودشونو مهندس حساب کنن ولی آخه وقتی شما ساده ترین و پایه ای ترین دروس مهندسی رو نمیخونید چطور اسم خودتونو میزارین مهندس ؟ بچه های معماری حتی ریاضی 1 و فیزیک 1 هم نمیخونن دیگه چه برسه به ریاضی 2 و معادلات دیفرانسیل و محاسبات عددی و ... چطور میشه که شما استاتیک نخونی بعد اسم خودتو بزاری مهندس ؟ در جواب این سوال بچه های معماری میگن ما ایستایی داریم . محض اطلاعتون عرض کنم استاتیک با ایستایی زمین تا آسمون فرق داره . استاتیک و دینامیک شاخه هایی از علم فیزیک هستند . استاتیک به بررسی وضعیت اجسام و نیروهای وارد بر آنها در حالتی که اجسام ساکن هستند میپردازد و دینامیک به بررسی وضعیت اجسام و نیروهای وارد بر آنها در حالتی که اجسام در حال حرکت میپردازد . حال ببینیم ایستایی چیست : stay یک کلمه انگلیسی به معنی ایستادن ایست . stable هم به معنی ایستا و پایدار است . stability به معنی ایستایی میباشد . استاتیک به بررسی وضعیت اجسام و نیروهای وارد بر آنها و وضعیت آنها پس از اعمال این نیروها میپردازد و ممکن است پس از اعمال نیرو اصلا جسم دیگر پایدار نباشد ولی درس ایستایی دیگه کاری به این کارا نداره و فقط اجسامی رو بررسی میکنه که در هر صورت پایدارن و این خیلی آسونتر از استاتیکه . بچه های معماری میگن ما هم در ساختن ساختمون به اندازه بچه های عمران سهم داریم . اصلا گیریم که اینطور باشه . حالا میشه بفرمایید که شما معمارها در ساختن جاده و راه چقدر سهم دارید ؟؟؟یا مثلا در ساختن پل چقدر سهم دارین ؟ یا مثلا در ساختن سد چقدر سهم دارید یا در ساختن تونل چقدر سهم دارید؟؟؟ یا در اجرای شبکه های آب و فاضلاب چقدر سهم دارین ؟؟؟ پس نتیجه میگیریم که دامنه رشته عمران خیلی وسیعتر از ساختن ساختمونه




یک نکته مهم این که هیچ کدوم از دانشگاههای صنعتی کشور مثل دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر و صنعتی خواجه نصیر و . . . اصلا رشته معماری رو ندارن .
برای مقایسه بهتر این دو رشته به این مثال توجه کنید. شما یک انسان را در نظر بگیرید. این انسان نیازمند به اسکلت، گوشت، مو، ناخن و .... میباشد. بخشی که مربوط به اسکلت انسان است به طور مستقیم میتوان به مهندس عمران ارتباط داد و بخش ظاهری آن نظیر پوست و مو را به مهندس معمار
در ساختمان سازی تصمیمگیری در زمینه اسکلت سازه نظیر تیرها ستونها بادبندها پی و ... بر عهده مهندس عمران است و تصمیم گیری در زمینه نمای ساختمان پلانهای طبقات، دکوراسیون داخلی و .... بر عهده معمار است. البته در کل یک تعامل هم باید بین این دو وجود داشته باشد تا خواسته های دو طرف با هم تناقض پیش نیاورد.
در زمان هاي نچندان دور تمامي ساختمان هاي اعم از كوچك و بزرگ با استفاده از يكنوع مصالح و يك روش ساخت توليد مي شدند در اين ساختمان ها بر حسب سنتي كه از پيشيانيان به ارث رسيده بود ضرايب اطمينان خيلي خيلي بالايي در نظر گرفته ميشد و از اينرو اين ساختمان ها معمولا سطوح اشغال وسيع وعمرهاي طولاني داشتند مصالح به كار رفته شده در ساخت اين بنا ها از نوعي بودند كه بدون داشتن يك تخصص ويژه هر كس روش كار با آن را مي دانست و كنترل كار منحصر به شاقول و تراز اجزاء مختلف ساختمان بود . در آن زمان كه مهندس عمران نبود معماران آن دوران با چنين راهكار هايي بنا هاي به اصطلاع ARCHITECTURE مي ساختند ولي يك روز در ساعت 200000 يك آقايي به نام مهندس عمران آمد و به به جناب استاد معمار گفت آقاي معمار ديگر چقدر مي خواهي به كاه گل ساختمان احداث كني ، يكم مهندسي كار كن من تمام علم جديدي به نام سازه دارم مي توانم بجاي اينكه اين قوس رو كه به ضخامت N و به دهانه L مي زني من كاري كنم به ضخامت N/50 و به دهانه 100L بزنم بجاي استفاده از كاه و گل از بتن و فولاد استفاده كن .
الان آقايي كه مياد ميگه مهندسم بدونه اگر اسمشم مهندسه در سايه مهندس عمرانه كه مهندس شده مگر نه همون استاد معمار بود .اگر علم سازه نبود اون برج هاي صد طبقه اي كه مي بينيد به عنوان آثار برتر معماري نام برده مي شن نبود . آقايان كه مي شينین و طرح معماري يه برج فلان طبقه رو ميدن مي دونین كه مهندس سازه اين برج بعد از طراحي معماري برج چه زحمتي خواهند كشيد تا سازه برج رو طراحي كنند (مثل ما نيستن كه خودشون رو به اون راه بزنن كه فقط معماري ) اگر مهندس عمران نبود طرح هاشون روي كاغذ مي موند مثل (مثل طرح هاي داوينچي كه روي كاغذ موند)
الانم اون پل ها و ساختمان هاي كه معماران قديم ساخته و در حال تخريبه الان مهندسین عمرانند كه به روش هاي مختلف (اجراي محدود ) اناليز و مقاومش مي كنه .
نمی توان رشته ای که زیر مجموعه دانشکده هنر را مهندسی نامید . و اگر دوستان قدیمی تر یادشان باشد تا قبل از سال 82 در هیچکدام از دفترچه های کنکور (آزاد و سراسری)مانند دیگر رشته های مهندسی عبارت مهندسی معماری درج نمی شد و فقط در قسمت عنوان رشته ها کلمه معماری درج می شده است و این دوستان(معمار) از عنوان جعلی مهندس برای خود استفاده میکردند و بعد از آن هم سازمان سنجس لطف نمود و نام این رشته رابه مهندسی معماری تغییر داد . رشته ای که هیچ میانه ای با علم و منطق ندارد و فقط تخیلات و تصورات است.را چگونه میتوان مهندسی نام نهاد؟؟؟؟؟؟؟
جالب تر اینکه فقط در ایران ما عنوان مهندسی قبل از رشته معماری قرار می گیرد
اون بستگی به شغل شما داره که چه کاری میکنید. فارق التحصیل عمران میتونه بره تو دفتر مشاور مهندسی طراحی سازه کنه و اصلا هم با کارگر و ... در ارتباط نیست.
همه مردم از عمران فقط پای ساختمون رفتنش رو میشناسن. ساختمون رفتن و با کارگر سرو کله زدن رو یه تکنسین هم بلده انجام بده. مهم طراحی سازه هاست که یه مهندس باید بلد باشه . چگالی سطح درسها در معماری کمتر از عمران است را هر فرد منصفی تائید می کنه .
همانند اینکه چگالی سطح درسهاس مهندسی صنایع کمتر از الکترونیک است . معماری یک هنر است . و جزو تخصصی هنر حساب می شود هنر جاش درآتلیه و موزه هست ولی عمران یک علم است .
آنهم یک علم سنگین که ریاضیات محض را به ریاضیات کاربردی و تخصصی تبدیل می کند .
یک ساختمانی که با یک طرح معمولی و بدون حضور معمار در برابر زلزله محاسبه می شود تا میزان 90 درصد قادر به حفظ جان استفاده کنندگان خود هست .
اما یک ساختمان با یک طرح عالی ولی بدون حضور محاسبه مهندسی به هیچ وجه قادر به حفظ جان استفاده کنندگان خود نیست .
میشه ساختمانی ساخت که ساده باشه ولی ایمن .
ولی نمی شه ساختمانی ساخت که شیک باشه ولی غیر ایمن .
هر چی که باشه ایمنی و حفظ جان انسانها خیلی مهمتر از حفظ ظاهر است .
از قدیم هم گفتند که خانه به معنی سر پناه هست و باید مردم و ساکنانش را در برابر عموامل طبیعی محافظت کنه . حالا اگر شیک باشه که بهتر .
فکر کنم قیاس علم و هنر صحیح نیست . و نباید با هم مقایسه بشند .
و فکر کنم که اگر هنر به کار علم بیاد اونو مطلوبتر ودلنشینتر می کنه .
خصوصا علم عمران که رشته مادر هست و تمام شاخه های اون هم کاملا علمی تخصصی هستند . اگر مهندس عمران نباشه یک معمار فقط و فقط یک نقاش خوبه و بس . معمار یه زیبایی یک ساختمان کمک می کنه نه به ساخت ایمن و مقاوم در برابر نیروها مختلفی که یک ساختمان در طول مدت بهره برداری باید تحمل کنه . وچنین چیزی در نظام آموزشی افغانستان هم به چشم نمی خورد . رشته مهندسی معماری جز گروه هنر هست و ولی مهندسی عمران گروه فنی مهندسی و دروس محاسباتی زیادی داره ولی معماری درسهاش بیشتر کارگاهی (ماکت , .نقشه ....)و به نظر خیلی آسونتره . در رابطه با عمران هم بگم که انقدر هم که شما فکر میکنید عمران کارگر بازی و... خاکی شدن و سر ساختمون رفتن نداره.
از بين هر 100 فارغ التحصيل عمران دانشگاه هاي معتبر تهران، حداقل 70-60 تا مهندس خوب در مياد ولي از بين هر 100 فارغ التحصيل معماري دانشگاه هاي معتبر تهران به زحمت 5 تا 10 آرشيتكت خوب درمياد.
علتش هم واضحه. معماري يك رشته ي ذوقي و هنريه اگه ذوق و هنر و استعداد ذاتي براي اين رشته رو داريد انتخابش كنيد وگرنه در پايان تحصيلات به جمع كثير آرشيتكت هاي درجه ي 3 بي هنر اين مملكت خواهيد پيوست.
همون طور که مهندسان دیگه هم گفتند عمران یک رشته خیلی گسترده است و معماری شاید بتونه یک زیر مجموعه کوچک عمران به حساب بیاد. اگر چه معمارای امروزی خودشون رو دست بالامیگیرن . جالبه که الان تو بازار کار بعضی از معمارا حتی نمی دونن فرق بین تیر و ستون رو نمی دونن و سازه هایی رو طراحی میکنند که به قول استادمون هیچ بشری نمی تونه اونا رو اجرا کنه .
چون به قول معروف دید مهندسی واسه اجرای سازه رو ندارن.
نتیجه گیری اخلاقی بحث :
هیچ وقت ما نمیتونیم دو تا چیز غیر همجنس رو باهم مقایسه کنیم و این سوال که عمران بهتر است یا معماری یه سوال کاملا اشتباهیه چون عمران و معماری از یک جنس نیستند که بشه باهم مقایسشون کرد . مهندسی عمران رشته ای از رشته های فنی مهندسی و معماری در مجموعه هنر قرار داره که به قول معمارها این دو تا تو یه اشل نمیگنجند .
تنها وجه مشترک این دو رشته در اینه که هر دو با ساختمون سر و کار دارند و این در حالیه که ساختمان سازی یه بخش کوچکی از مهندسی عمران محسوب میشه . ولی تمام کار های معمارینتیجه اش در ساختمونه .
تهییه نقشه های معماری ساختمان رو هم که معمارها وظیفه خودشون میدونن بدون درک درست از سازه به اندازه نقاشی کودکانه هم ارزش نداره . من نقشه هایی که دانشجویان معماری برای پروژه پایان ترم خود تهیه میکنند رو دیدم که در نقشه ها خبری از ستون نیست !!!
حالا خودتون قضاوت کنید که تهیه یک پلان ساختمان بدون مشخص کردن محل قرار گیری ستون ها چقدر میتونه به صنعت ساختمان سازی کمک کنه ! و این که وسط هال خونتون یه ستون 50 در 50 سبز میشه ، همش از ضعف معمار هامونه که نمیتونن با در نظر گرفتن سازه و پارکینگ و پلان طبقات محل ستون ها رو تعیین کنند .
و این که گفته میشه " معماری یک زیر مجموعه کوچک از مهندسی عمران به حساب میاد " در تهییه نقشه های معماری درسته و در هر جای دنیا طراحی معماری ساختمان رو مهندسی عمران انجام میدن . البته یه سری اصول ساده معماری هم هست که باید در تهیه نقشه های معماری رعایت بشه که در3 تا درس 2 واحدی معماری ( رسم فنی و نقشه کشی ساختمان-اصول و مبانی معماری و شهرسازی و طراحی معماری ) برای مهندسین عمران توجیه میشه .
ولی در بحث نمای ساختمان و شاید بهتر باشه بگیم حجم ساختمان ، این مسئولیت به عهده آرشیتک های عزیز هست که در طراحی ظاهر ساختمان کار میکنند .و در این موضوع مهندسین عمران ( با این که بلد هستن!!! ) کنار وایستادن.
حالا معماری ها طرحشون الهام گرفته از فلان چیز هست یا تلفیقی از معماری سنتی و مدرنه ! و این جور حرفا ... که فکر نکنم این مسائل هم فعلا در ایران خریدار داشته باشه .
 


:: برچسب‌ها: ساختمان , مهندسی عمران , ساختمان سازی , دانشکده هنر , مهندسی معماری ,
تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1390
بازدید : 786
نویسنده : محمد غفوری تبار


:: برچسب‌ها: آیین نامه- کارگاه- ساختمان- پیمانکار- صاحب کار- مجوز ,
تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1390
بازدید : 942
نویسنده : محمد غفوری تبار

بررسی مسایل ایمنی در تخریب ، گود  برداری واجرای سازه های نگهبان در مناطق

 

 چکیده

یکی از مسائل مهم در ساخت و سازه‌های شهری، ایجاد پایداری‌ مناسب در هنگام تخریب،گودبرداری و اجرای سازه‌ی نگهبان است. عدم رعایت مسائل فنی و ایمنی درتخریب، گودبرداری و ساخت سازه‌های نگهبان باعث تخریب برخی ساختمان‌های مجاور گودبرداری در ساخت و ساز‌های شهری شد‌ه‌است. یکی از متداول‌ترین انواع سازه‌های نگهبان، "دیوار‌های توکار" است. در این نوع سازه‌ی نگهبان نیروی فعال خاک به یک دیوار نازک منتقل می‌گردد و دیوار از طریق ستون‌هایی که در فواصل معینی در آن قرار دارد، نیرو‌ها را به مهاربند، دستک و پشت‌بند منتقل می‌کند. تکیه‌گاه مهاربند که در خاک قرار دارد به کمک نیروهای رانش مقاوم خاک، در برابر نیروهای مهاربند و در نتیجه نیروهای فعال خاک وارد بر دیواره‌ی مقابله می‌نماید. معمولاً دیوارها از جنس بتن مسلح، صفحه‌های فلزی یا الوارمی‌باشند. آنچه که دراین مقاله بدان می‌پردازیم، پیشنهاد برخی دستورالعمل‌های فنی و ایمنی لازم در اجرای دیوار‌های متداول بتنی با پشت بند‌های خرپایی است که برای حفاظت گود‌های ایجاد شده درمجاورت ساختمان‌های قدیمی‌فاقد عناصرمناسب مقاوم دربرابر نیرو‌های ثقلی و جانبی اجرا می‌گردد. دراین مقاله عناصری که باید در سازه‌ی نگهبان طرح شوند و همچنین مسائل ایمنی که لازم است در هنگام طراحی پیش‌بینی گردد و نیز دستورالعمل‌های قبل، در حین و بعد از گودبرداری و اجرای سازه‌ی نگهبان، پیشنهاد و اشکالات عمده و مشترکی که عامل ایجاد تخریب ساختمان‌های مجاور گودبرداری بوده طرح و بررسی شده‌است.

:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: برچسب‌ها: ایمنی کارگاه , گودبرداری , تخریب , سازه‌های نگهبان , دیوار توکار , ساختمان مجاور , ساختمان‌های مصالح بنایی , ساختمان‌های فاقد شناژ ,
تاریخ : جمعه 1 فروردين 0
بازدید : 7577
نویسنده : محمد غفوری تبار

آزمایش اندازه گیری کشش سطحی مایعات به روش قطره چکان

 

مختصری از تئوری آزمایش:

در این آزمایش می خواهیم کشش سطحی چند مایع مختلف را بدست بیاوریم ، که از موارد زیر کمک می گیریم.

قانون Tate: وزن قطره مایع که از انتهای قطره چکان می افتد با کشش سطحی مایع و شعاع منفذ قطره چکان متناسب است که توسط رابطه زیر بیان می شود:........

 

برای دانلود فایل کامل و قابل ویرایش این آزمایش به ادامه مطلب بروید.....

منبع : www.saze20.ir

 



:: موضوعات مرتبط: آزمایشگاه , آزمایش های فیزیک , بخش مهندسی , عمران و ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: آزمایشگاه , آزمایش , آزمایشگاه فیزیک , گزارش کار آزمایش , گزارش کار آزمایشگاه , گزارش کار , عمران , ساختمان , معماری , دانلود , پروژه , دانلود رایگان ,
تاریخ : جمعه 1 فروردين 0
بازدید : 1312
نویسنده : محمد غفوری تبار

آزمایش اندازه گیری ظرفیت خازن مسطح

 

تئوری آزمایش:

ظرفیت یک خازن از رابطه زیر بدست می آید:

C = Q/V

که C ظرفیت خازن بر حسب فاراد ، Q بار خازن بر حسب کولن و V اختلاف پتانسیل بین صفحات خازن بر حسب ولت است. حال ارتباط ظرفیت با مساحت صفحات (A) و فاصله بین دو صفحه (d) و ماده عایق بین صفحات برابر است با : ........

 

برای دانلود فایل کامل و قابل ویرایش این آزمایش به ادامه مطلب بروید.....

منبع : www.saze20.ir

 



:: موضوعات مرتبط: آزمایشگاه , آزمایش های فیزیک , بخش مهندسی , عمران و ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: آزمایشگاه , آزمایش , آزمایشگاه فیزیک , گزارش کار آزمایش , گزارش کار آزمایشگاه , گزارش کار , عمران , ساختمان , معماری , دانلود , پروژه , دانلود رایگان ,
تاریخ : جمعه 1 فروردين 0
بازدید : 1646
نویسنده : محمد غفوری تبار

آزمایش بررسی اثر هال در مس و تنگستن

تئوري:

اگر يك صفحه فلزي يا نيمه­رسانا در داخل يك ميدان مغناطيسي قرار گير د و از داخل صفحه جرياني بگذرد، يك اختلاف پتانسيل در بين دو سطح عمود بر محور سوم در صفحه ايجاد      مي شود. اين پديده، پديده هال خوانده  مي­شود........

 

برای دانلود فایل کامل و قابل ویرایش این آزمایش به ادامه مطلب بروید.....

منبع : www.saze20.ir

 



:: موضوعات مرتبط: آزمایشگاه , آزمایش های فیزیک , بخش مهندسی , عمران و ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: آزمایشگاه , آزمایش , آزمایشگاه فیزیک , گزارش کار آزمایش , گزارش کار آزمایشگاه , گزارش کار , عمران , ساختمان , معماری , دانلود , پروژه , دانلود رایگان ,
تاریخ : جمعه 1 فروردين 0
بازدید : 1063
نویسنده : محمد غفوری تبار

آزمایش اندازه گیری میدان مغناطیسی ناشی از جریان­های الکتریکی در سیم­های حلقوی و مستقیم

 

هدف

1- اندازه گیری میدان مغناطیسی ناشی از جریان الکتریکی در سیم رسانای مستقیم و حلقوی به صورت تابعی از جریان

2- اندازه گیری میدان مغناطیسی ناشی از جریان الکتریکی در سیم مستقیم به صورت تابعی از فاصله از محور سیم

3- اندازه گیری میدان مغناطیسی  ناشی از جریان درون حلقه رسانا به صورت تابعی از شعاع حلقه و فاصله از مرکز آن

4- اندازه گیری میدان مغناطیسی ناشی از جریان درون سیم لوله به صورت تابعی از جریان

 

برای دانلود فایل کامل و قابل ویرایش این آزمایش به ادامه مطلب بروید.....

منبع : www.saze20.ir

 



:: موضوعات مرتبط: آزمایشگاه , آزمایش های فیزیک , بخش مهندسی , عمران و ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: آزمایشگاه , آزمایش , آزمایشگاه فیزیک , گزارش کار آزمایش , گزارش کار آزمایشگاه , گزارش کار , عمران , ساختمان , معماری , دانلود , پروژه , دانلود رایگان ,

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com