لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1396
بازدید : 617
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

برای کسانی که به تازگی وارد عرصه سئو شده اند موضوع بک لینک مهم است و باید برایشان از اهمیت بک لینک ها در سئو گفت. لینک دادن به دامنه برای موتورهای جستجو بسیار مهم است و گرفتن بک لینک یکی از اقدامات لازم برای سئو سایت می باشد. در این مطلب درباره بک لینک گرفتن از سایت های دیگر و اهمیتشان در سئو سایت صحبت خواهیم کرد. با سایت بک لینک ناب همراه باشید.

 

بک لینک ها هنوز هم برای سئوی سایت مهم هستند.

گرفتن لینک های خوب و با کیفیت برای سایت، یکی از گزینه های مهم در لیست کارهای سئوی سایت می باشد. این لینک ها هم نباید از سایت های سطح پایین گرفته شوند بلکه باید از سایت هایی با ارزش بالا بک لینک بگیرید.

سایت moz.com معیار ارزش گذاری صفحات سایت ها را با دامین اتوریتی (DA) و پیج اتوریتی (PA) مشخص کرده و هر چقدر که پیج اتوریتی صفحه ای که به سایت شما لینک داده بیشتر باشد ، ارزش بک لینک دریافتی نیز بالاتر خواهد رفت و با کلمه یا عبارتی که به سایتتان لینک داده شده ، جایگاه مناسبتری در نتایج جستجوی گوگل کسب خواهید کرد.

یکی دیگر از دلایل بک لینک گرفتن، جلب بازدید کننده به وب سایت می باشد. شما یک وب سایت ایجاد می کنید و انتظار دارید که مردم وب سایت تان را مشاهده نمایند و با آن ها ارتباط متقابل داشته باشید که با بک لینک گرفتن می توانید این کار را انجام دهید.

ساخت بک لینک با کیفیت برای سئو سایت بسیار مهم است و دلیل اهمیت آن نیز در بالا ذکر شد و برای سئو سایت باید این کار را در اولویت قرار داد.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

 

.

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

, , , , , ,



:: برچسب‌ها: ارزش بک لینک, ارزش بک لینک در سئو, ارزش بک لینک های سایت در سئو, اهمیت بک لینک, اهمیت بک لینک در سئو, اهمیت بک لینک در نتایج جستجو, اهمیت بک لینک های سایت در سئو ,
تاریخ : جمعه 27 مرداد 1396
بازدید : 578
نویسنده : محمد غفوری تبار

پنجره یو پی وی سی ثابت ( انواع پنجره یو پی وی سی )

 

پنجره يو پي وي سی ثابت

پنجره يو پی وی سی ثابت پایه اصلی در انواع طرحهای ترکیبی

پنجره upvc ثابت از پر کاربردترین و مناسبترین نوع اجزاء پنجره های دو جداره میباشد که چون ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمیشود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دو جداره upvc در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد. از دیگر مزایای پنجره یو پی وی سی ثابت این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند.همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است.این مدل پنجره دو جداره upvc را میتوان از پر مصرف ترین نوع پنجره دو جداره upvc نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد.

.

پنجره يو پي وي سی ثابت لمینیت

پنجره يو پی وی سی ثابت لمینیت

در تصویری که ملاحظه می فرمایید لنگه های هر سه پنجره ثابت می باشد که با پروفیل های یو پی وی سی بصورت پنجره های upvc ثابت کار شده است البته در پانلهای پنجره از دیوایدرهای میله ای نیز کار شده است.

.

پنجره يو پي وي سی ثابت در ترکیب تک حالته

پنجره يو پی وی سی ثابت در ترکیب تک حالته

در پنجره های دو جداره upvc تصویر مقابل، پنجره میانی ثابت بوده و دو پنجره upvc تک حالته از طرفین باز شو هستند که این طرح از پنجره دو جداره یو پی وی سی به سبب سادگی عمومیت داشته و بیشترین کاربرد را دارد.

.
پنجره یوپی وی سی دوجداره ثابت
.

استفاده پنجره upvc ثابت در آلاچیق

پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت در ساختآلاچیق upvc بالکن و نیز محوطه های گلخانه ای و پاسیو بسیار پر کاربرد بوده و موارد استفاده زیادی دارد این نوع از پنجره بدلیل ثابت بودن بالاترین درجه عایق را داراست.

.

upvc درب و پنجره دوجداره

نقش پنجره يو پی وی سی ثابت در پوشش های سقفی

از دیگر موارد استفاده از پنجره های upvc ثابت در پوشش سقفهای آلاچیق و مناطقی که می خواهیم در عین داشتن عایق رطوبت و گرما از نور کامل نیز بهره ببریم می باشد که بهترین گزینه در این موارد بی شک پنجره های یو پی وی سی میباشد . بیشترین سهم را پنجره یو پی وی سی ثابتدارد.

.

درب و پنجره یو پی وی سی

فریم پنجره upvc ثابت در لنگه درب های ثابت

در تصویر مقابل ترکیب استفاده شده ترکیبی از لنگهدرب های بالکنی upvc تک حالته و لنگه ثابت میباشد لازم به ذکر است که در پروفیل مصرفی پنجره ثابت میبایست نهایت دقت صورت گیرد تا کاملا با زاویه ۹۰ درجه به خط افق عمود باشد چراکه در ریگلاژ لنگه های متحرک بسیار تاثیر میگذارد.

.

عدم محدودیت ابعاد در پنجره يو پی وی سی ثابت

در این تصویر همانطور که ملاحظه می کنید باز پنجره به سه قسمت که قسمت میانی آن پنجره یو پی وی سی ثابت و در طرفین دو بازشوی سایبانی و تک حالته بکار گرفته شده است همانطور که می بینید پنجره upvc ثابت در بیشتر ترکیبات پنجره استفاده می شود.

پنجره یو پی وی سی
.
منبع: upvc.co
.
پنجره یو پی وی سی , پنجره یو پی وی سی ثابت , انواع پنجره یو پی وی سی , کاربرد پنجره یو پی وی سی , پنجره upvc , پنجره upvc ثابت , انواع پنجره upvc , کاربرد upvc , پنجره 2 جداره , پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره , انواع پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره کشویی , قیمت پنجره دوجداره , پنجره دو جداره , پنجره یو پی وی سی , پنجره دو جداره کشویی ,


:: برچسب‌ها: پنجره یو پی وی سی , پنجره یو پی وی سی ثابت , انواع پنجره یو پی وی سی , کاربرد پنجره یو پی وی سی , پنجره upvc , پنجره upvc ثابت , انواع پنجره upvc , کاربرد upvc , پنجره 2 جداره , پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره , انواع پنجره دوجداره , قیمت پنجره دوجداره کشویی , قیمت پنجره دوجداره , پنجره دو جداره , پنجره یو پی وی سی , پنجره دو جداره کشویی , ,
تاریخ : یک شنبه 11 تير 1396
بازدید : 406
نویسنده : محمد غفوری تبار

 شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید , سایت حرفه ای , سایت حرفه ای داشته باشید

شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید

در این مطلب از سایت نیشابوریا در خصوص اینکه سایت چیست و چه کاربردهایی دارد و برای چه کسانی داشتن یک سایت لازم است و همچنین تفاوت ها و برتری سایت نسبت به وبلاگ و … توضیحاتی را بیان کرده ایم. حتما شما که این صفحه را مشاهده می کنید و این مطلب را مطالعه می کنید به داشتن یک سایت حرفه ای علاقه مند هستید ، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

.

سایت چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

یک سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار می دهد. سایت امکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت را به راحتی فراهم می کند. یک سایت می تواند علاوه بر معرفی صاحب سایت و ایجاد ارتباط ، امکان اطلاع رسانی به روز ، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.

داشتن سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی وب سایت و نگهداری آن کافیست هزینه ای بسیار پایینی پرداخت شود و حتی با داشتن یک وب سایت داینامیک در هر زمان که بخواهیم بدون هیچ هزینه جانبی می توانیم آن را ویرایش کنیم و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

.

مهمترین تفاوت های سایت و وبلاگ چیست ؟

سایت و وبلاگ دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند که پس از خواندن تعریف مختصر هر کدام و بیان ویژگی های آنها بسیاری از این تفاوتها مشخص می شوند. در ادامه مهمترین تفاوت سایت و وبلاگ را بیان می کنیم:

– میزان اختیارات: در وبلاگ شما وابسته به سرویس دهنده وبلاگ خود هستید اما در سایت ، تمام بخش های سایتتان در اختیار خودتان است.

– تبلیغات ناخواسته: در وبلاگ ها بنرهای تبلیغاتی توسط سرویس دهندگان وبلاگ در صفحه شما نمایش داده می شوند و شما به اجبار باید آنها تحمل کنید در صورتیکه شما در سایت  خودتان آزادانه محتوا و تبلیغات خود را انتخاب می‌کنید.

– پیشرفت: در وبلاگ بخش زیادی از تلاش شما باعث پیشرفت سیستم وبلاگدهی می شود و وبلاگ شما به میزان تلاشی که دارید پیشرفت نمی کند.

– حفاظت از اطلاعات: شما می‌توانید از اطلاعات سایت خودتان به طور مرتب و روزانه Back up تهیه کنید ولی در وبلاگها چون شما از یک سرویس دهنده خدمات دریافت می‌کنید، امنیت شما کمتر است و با هر نوع مشکل سرویس دهنده شما ممکن است داده های خود را از دست بدهید.

نکاتی که به آن اشاره شد مهمترین تفاوتهایی بودند که بین وب سایت و وبلاگ وجود داشت، البته در کنار این تفاوتها شباهت های زیادی هم بین وب سایت و وبلاگ وجود دارد.

.

مزایای داشتن یک سایت

در این مطلب از سایت نیشابوریا بطور خلاصه در خصوص مزایای داشتن یک سایت توضیح خواهیم داد:

– کسب درآمد: تفاوتی ندارد که شما مدیر یک شرکت بزرگ هستید یا یک مغازه دارید و یا اینکه یک فرد خانه دار هستید ، با داشتن یک سایت شما می توانید محصولات و یا خدمات خود را در آن تبلیغ کرده و برای خود مشتری جذب کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

– دسترسی سریع و تمام وقت: با داشتن یک سایت همیشه و در همه جا در دسترس مخاطبان خود هستید و اطلاعات و محصولات شما در همه حال در اختیار مشتریان قرار دارد و بدون تعطیلی برای شما تبلیغ می کند.

– کاهش هزینه ها: با کمترین هزینه می توانید یک نمایشگاه دائمی از خدمات و محصولات خود داشته باشید.

– بازاریابی رایگان برای شما: گوگل و سایر موتورهای جستجو مشتریان مرتبط با خدمات و محصولات شما را به سایتتان می آورند و برای این کار هیچ هزینه ای از شما نمی گیرند.

– تبلیغات موثر: شما در هر زمان می توانید محتوای مطالب سایت خودتان را ویرایش کنید و یا مطالب جدیدی به سایت خودتان اضافه کنید و این کارها هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشد. در حالی که در تبلیغات دیگر (تبلیغات تلویزیونی ، بیلبورد ، تراکت ، کاتالوگ و …) برای هر ویرایش یا تبلیغ جدید باید هزینه های زیادی را بپردازید.

– ارتباط آسان با مخاطبان و مشتریان: با داشتن یک سایت به راحتی می توانید نظرات مخاطبان و مشتریان خود را در مورد خودتان بدانید و همچنین به آسانی می توانید با انتشار مطالب جدید به آنها پاسخ بدید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

.

چه کسانی باید سایت داشته باشند ؟

تمام افراد در هر شغلی که هستند می توانند برای خودشان یک سایت شخصی داشته باشند و در آن به رزومه سازی بپردازند اما برای برخی از مشاغل داشتن یک سایت لازم است و در واقع کسی که سایت نداشته باشد یک قدم بزرگ از رقبای خود عقبتر خواهد بود ، بخصوص اینکه طبق آمار میزان کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و در حال حاظر بیش از ۵۰ درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند و همین موضوع نشان می دهد که داشتن یک سایت برای عقب نماندن از رقبا امری اجتناب ناپذیر است.

پزشکان ، مهندسان ، مدیران شهری ، صاحبان کسب و کار های بزرگ و کوچک ، اساتید دانشگاه ها ، مدیران آموزشگاه ها ، ورزشکاران و … از جمله افرادی هستند که برای بروز بودن باید سایت داشته باشند و در سایت خودشان با مخاطبان ارتباط برقرار کنند تا نامشان را در ذهن مخاطبان ثبت کرده و بدین ترتیب درآمد خود را افزایش دهند ؛ در واقع با این ارتباط می توانند مخاطبان خود را به مشتریان ثابت خود تبدیل نمایند.

همچنین بقیه افراد جامعه مانند زنان خانه دار و جوانان و نوجوانان هم می توانند برای خود یک سایت داشته باشند و از آن کسب درآمد کنند. بعنوان مثال کسی که در خیاطی یا گلدوزی و … تخصص دارد می تواند مطالب مرتبط با تخصص خود را در سایتش ثبت کند و بدین ترتیب افرادی که به خیاطی یا گلدوزی و … علاقه دارند سایت او را مشاهده کرده و سفارشات خود را به مدیر سایت اعلام می کنند. و یا حتی در صورتی که محصولی و یا خدماتی از خودشان ندارند می توانند با راه اندازی یک سایت قوی به جذب مخاطبان بپردازند و سپس محصولات دیگران را در آن تبلیغ کنند و به ازای تبلیغ درآمد کسب کنند و حتی می توانند در سایت های همکاری در فروش ثبت نام کنند و محصولات این سایتها را بفروشند و بخشی از درآمد فروش را برای خودشان کسب خواهند کرد.

بخشی از انواع کاربری سایت ها شامل این موارد می شوند: سایت شخصی ، سایت مجله اینترنتی ، سایت گردشگری ، سایت پزشکی ، سایت صنعتی ، سایت بازرگانی ، سایت خبری ، سایت فروشگاه اینترنتی ، سایت شرکتی ، سایت تبلیغاتی ، سایت آموزشگاه ، سایت تفریحی ، سایت مراکز تجاری ، سایت ورزشی

.

هزینه های راه اندازی سایت

هزینه های راه اندازی سایت براساس نوع کاربری و میزان امکانات بسیار متفاوت بوده ، اما می توان با استفاده از نرم افزارهای سایت ساز آماده با هزینه ای بسیار پایین یک سایت حرفه ای داشت.

توجه داشته باشید در صورتی که امکانات عادی برای سایت خودتان نیاز دارید حتما از نرم افزارهای سایت ساز آماده استفاده کنید. باید بدانید که طراحی اختصاصی یک سایت داینامیک (دینامیک) که امکانات اولیه را دارا باشد حداقل یک میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت و جالب تر اینکه بدانید سایتی که با این هزینه بطور اختصاصی طراحی می شود ، امکاناتی بسیار کمتر از نرم افزارهای سایت ساز آماده دارند.

بعنوان مثال برای طراحی یک سایت اختصاصی با امکاناتی مثل “امکان اضافه کردن مطلب ، امکان اضافه کردن موضوع ، تماس با ما ، امکان ثبت نظر ، امکان نمایش فیلم بصورت آنلاین در سایت ، امکان پخش صدا بصورت آنلاین در سایت ، امکان اضافه کردن برگه ، امکان تعویض قالب (ظاهر) سایت ، امکان پرداخت آنلاین در سایت ، امکان نمایش تبلیغ در سایت و ….” باید هزینه ای به مراتب بیشتر بپردازید ، در حالی که تمام این امکانات را و حتی امکاناتی بیشتر از آن را می توانید با نصب یک نرم افزار سایت ساز آماده در سایتتان داشته باشید.

ما برای راه اندازی سایت با استفاده از این نرم افزار (وردپرس) هزینه ای از شما نخواهیم گرفت بلکه هزینه ای که شما پرداخت می کنید برای موارد زیر خواهد بود:

هاست با فضای ۱ گیگ برای یک سال (بطور خلاصه هاست به معنی فضایی است که محتوای سایت شما در آن قرار می گیرد و سایتتان را در معرض دید کاربران قرار می دهد)

دامنه ir (دامنه درواقع آدرس سایت شماست که از طریق آن کاربران به مطالب شما دسترسی خواهند داشت. مانند: www.neyshabooria.ir)

تنظیم یک قالب بهینه شده برای بخش ظاهری سایت

نصب پلاگین سئوی حرفه ای که در سایت های دیگر تا ۴۰۰۰۰ تومان نیز فروخته می شود.

نصب پلاگین بهینه سازی سایت و سایر پلاگین های مورد نیاز

بهینه سازی سایت شما جهت افزایش سرعت لود

ثبت سایت شما در گوگل وبمستر تولز (ابزار کمک به مدیران سایت ها برای کسب نتایج بهتر)

آموزش مدیریت سایت

راهنمایی در خصوص نحوه کار با گوگل وبمستر تولز

ارائه نکات ریز و کلیدی برای کسب نتایج بهتر

راهنمایی در خصوص نحوه دریافت سیستم پرداخت آنلاین برای سایت شما

شما برای دریافت تمام خدماتی که گفته شد فقط ۱۵۰,۰۰۰ تومان هزینه پرداخت خواهید کرد و پس از پرداخت این مبلغ صاحب یک سایت حرفه ای خواهید شد.

.

چگونگی سفارش راه اندازی سایت

برای دریافت مشاوره در خصوص سایت مورد نظرتان با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و اعلام نوع سایت مورد نیاز خود مبلغ راه اندازی را بصورت آنلاین واریز کنید و سپس مشخصات واریزی خود را به همین شماره اطلاع دهید. مبلغ پایه برای راه اندازی سایت 150,000 تومان می باشد و با توجه به امکانات اضافه ای که خواسته باشید ، مبلغ نیز افزایش خواهد داشت.

برای پرداخت آنلاین کلیک کنید !

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین را ندارید برای دریافت شماره کارت جهت واریز هزینه با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید.

.

چند نمونه از سایتهای ما:

نیشابوریاhttp://neyshabooria.irبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

سازه برترhttp://saze20.irبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

جدیدترین سایتhttp://jadidtarinsite.comبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید



:: برچسب‌ها: شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید , سایت حرفه ای , راه اندازی سایت حرفه ای , طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت مجله اینترنتی ، طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت صنعتی ، طراحی سایت بازرگانی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت تبلیغاتی ، طراحی سایت آموزشگاه ، طراحی سایت تفریحی ، طراحی سایت مراکز تجاری ، طراحی سایت ورزشی , سایت شخصی ، سایت مجله اینترنتی ، سایت گردشگری ، سایت پزشکی ، سایت صنعتی ، سایت بازرگانی ، سایت خبری ، سایت فروشگاه اینترنتی ، سایت شرکتی ، سایت تبلیغاتی ، سایت آموزشگاه ، سایت تفریحی ، سایت مراکز تجاری ، سایت ورزشی , هزینه های راه اندازی سایت , چه کسانی باید سایت داشته باشند , چرا باید سایت داشته باشیم , مزایای داشتن سایت , فواید مزایای داشتن سایت , کسب و کار اینترنتی , کسب درامد اینترنتی , کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد اینترنتی , تفاوت سایت و وبلاگ , برتری سایت نسبت به وبلاگ , سایت چیست و چه کاربردهایی دارد , سایت چیست , سایت چه کاربردهایی دارد , ,
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1396
بازدید : 313
نویسنده : محمد غفوری تبار

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل , فروش فایل , کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

همه ما این روزا بخشی از وقت خودمون رو به گشت و گذار توی اینترنت و به اصطلاح وبگردی میگذرونیم. این روزا دسترسی به اینترنت خیلی راحت شده و خیلی ها با گوشی خودشون به اینترنت متصل میشن و در کل اینترنت بخشی از زندگیشون شده.

 

کسب درآمد از اینترنت

از چند سال پیش که با اینترنت آشنا شدم در کنار وب گردی های روزانه متوجه شدم که میشه توی اینترنت هم کسب درآمد کرد و در کنار گشت و گذار توی اینترنت این امکان وجود داره که بتونی پولی از اینترنت در بیاری. توی این چند سال روش های مختلفی رو تست کردم و با آزمایش و خطا پیش رفتم، از ثبت نام و فعالیت تو سایتهای کلیکی گرفته تا فروش کالای دست دو و آکبند. اما یکی از روش های جذاب و جالبی که دو سه سال پیش باهاش آشنا شدم فروش فایل بود. اگه داری این مطلب رو میخونی معنیش اینه که تو هم به کسب درامد اینترنتی اهمیت میدی، بنظرم خیلی خوبه که توام فروش فایل رو تجربه کنی. تا آخر این مطلب با من همراه باش تا جزییات بیشتری در زمینه فروش فایل توی اینترنت رو توضیح بدم.

 

فروش فایل

همونطور که قبلا گفتم الان خیلی ها برای رفع نیازهای خودشون از اینترنت استفاده می کنن ، بعنوان مثال وقتی نیاز به اطلاعاتی داری یا وقتی برای یکی از درسها نیاز به تحقیق و پروژه داری خیلی زود توی اینترنت موضوع مورد نظرتو جستجو میکنی و فایل و اطلاعاتی که بهش نیاز داری رو پیدا میکنی. حتما شما هم توی این تحقیق های اینترنتی به فایل هایی برخورد کردی که برای اینکه بتونی دانلودش کنی باید اول یه مبلغی رو بصورت اینترنتی پرداخت کنی و بعد از پرداخت آنلاین بهت اجازه میدن که فایل مورد نظرتو دانلود کنی.
خب شاید تا اینجای کار نکته خاصی رو حس نکرده باشی اما میدونی که خودت هم میتونی یکی از این فروشنده های فایل باشی و برای خودت یه کسب و کار اینترنتی راه بندازی؟ نگران سرمایه نباش ، برای شروع این کسب و کار نیازی به سرمایه گذاری نیست و بدون هیچ هزینه ای می تونی کار خودت رو شروع کنی و درآمد کسب کنی.

 

ساخت فروشگاه فایل بدون سرمایه !

بله. بدون هیچ هزینه ای می تونی فروشگاه فایل خودت رو ایجاد کنی! کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و بعدش یه فروشگاه فایل برای خودت ایجاد کنی و شروع به کار کنی و فایل های خودت رو توی فروشگاهت ثبت کنی و درآمد کسب کنی.
طبیعیه که یه سری سوالات جواب داده بشه سوالاتی مثل اینکه چرا فروشگاه رایگان میدن؟ چی بهشون میرسه؟ و … خب قطعا راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش قوی نیاز به سرمایه داره ولی توی سایت فایل ناب شما بدون هیچ هزینه ای فروشگاه خودتون رو میسازی و شروع به کسب درآمد اینترنتی میکنی و زمانی که فایلی رو فروختی اونوقت بخشی از درآمد حاصل از این فروش به سایت میرسه و این یعنی تضمین میده که تا زمانی که شما از سایت فایل ناب درآمد نداشتی هیچ هزینه ای رو همن پرداخت نمیکنی. کارمزد سایت فقط ۲۰% از هر فروشه و بقیه پول به حساب کاربر واریز میشه.

 

بازاریابی فایل و کسب درآمد اینترنتی

اگه فایلی برای فروش نداری بازم می تونی از سایت فایل ناب درآمد اینترنتی کسب کنی. کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و فروشگاه خودتو ایجاد کنی ، فقط تو قسمت ایجاد فروشگاه باید گزینه ای که مربوط به نمایش همه فایل ها هست رو انتخاب کنی ؛ اینجوری تمام فایل هایی که بقیه توی این سایت ثبت کردن توی فروشگاهت نمایش داده میشه و کافیه تو این محصولات رو تبلیغ کنی و به ازای هر فروش پورسانت بگیری.

تبلیغ این محصولات هم کار سختی نیست و نیاز به هزینه نداره ، فقط باید یه وبلاگ بسازی و توضیحات هر محصول رو توی وبلاگت مثل یک مطلب ثبت کنی.

 

حرف آخر

حالا اگه بعد از خوندن این توضیحات دوست داری که توام کسب و کار اینترنتی خودتو شروع کنی کافیه قدم اول رو برداری و توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی.

برای ثبت نام در فایل ناب کلیک کن!

موفق باشی

راستی منتظر مطالب بعدی من باش و به وبلاگم سر بزن. توی مطالب بعدی جزییات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام ، آموزش ساخت فروشگاه ، آموزش ثبت محصول ، تکنیک های افزایش فروش و … ارائه خواهم کرد. ضمنا وبلاگمو به دوستات معرفی کن تا اونا هم با نحوه کسب درآمد از اینترنت آشنا بشن و بخاطر معرفی این کار رفاقتتون هم بیشتر بشه.

 

منبع:

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل



:: برچسب‌ها: بازاریابی فایل , بهترین سایت فروش فایل , خرید و فروش فایل , درآمد اینترنتی , درآمد اینترنتی بدون سرمایه , درامد اینترنتی , راههای کسب درآمد , راههای کسب درآمد از اینترنت , راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران , ساخت فروشگاه فایل , سایت کسب درآمد اینترنتی , فروش اینترنتی فایل , فروش فایل , فروش فایل آنلاین , فروش فایل اینترنتی , فروش فایل و کسب درآمد , فروش محصولات دانلودی , فروشگاه ساز رایگان فروش فایل , فروشگاه فایل , فروشگاه محصولات دانلودی , کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد از اینترنت ایران , کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل , کسب درآمد از اینترنت به شیوه های نوین , کسب درآمد از اینترنت در ایران , کسب درآمد اینترنتی , کسب درآمد بدون سرمایه , کسب درآمد در منزل , کسب درامد اینترنتی واقعی , کسب و کار اینترنتی , مرکز فروش فایل , همکاری در فروش فایل ,
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396
بازدید : 303
نویسنده : محمد غفوری تبار

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید

 

نرم افزار اندروید ساختمان سازها یک برنامه حرفه ای برای ثبت آگهی های مرتبط با ساختمان می باشد که با نصب و فعال سازی این برنامه می توانید بدون هیچ هزینه ای با گوشی خود تبلیغات ساختمانی خود را در این برنامه ثبت کنید و خدمات و محصولات خود را برای مخاطبان این برنامه و همچنین مخاطبان سایت ساختمان سازها نمایش دهید.

در صورتی که در صنعت ساختمان فعال هستید می توانید با ثبت تبلیغات خود از طریق این برنامه مشتریان خود را افزایش داده و به کسب و کار خود رونق دهید. این برنامه رایگان بوده و می توانید از لینک زیر آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید و همیشه و همه جا تبلیغ خدماتتان را ثبت نمایید.

 

دانلود رایگان:                 http://li.saze20.ir/gx

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

دانلود رایگان:                 http://li.saze20.ir/gx

 

 

منبع:

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید



:: برچسب‌ها: نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید , آگهی ساختمانی , اخبار ساختمان , اخبار صنعت ساختمان , اگهي صنعت ساختمان , تبلیغات ساختمانی , تبلیغات ساختمانی رایگان , تبلیغات مصالح ساختمانی , سایت ساختمانی , سایت صنعت ساختمان , صنعت ساختمان , صنعت ساختمان سازی , مجله صنعت ساختمان , نیازمندیهای ساختمانی ,
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396
بازدید : 296
نویسنده : محمد غفوری تبار

ثبت آگهی رایگان دکوراسیون و خدمات ساختمانی

 

بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

این روزها همه از اینترنت برای جستجوی نیازهای خود استفاده می کنند و نیاز به خدمات ساختمانی و دکوراسیون یکی از نیازهای دائمی می باشد. با تبلیغات ساختمانی در سایت ساختمان سازها در دید افرادی باشید که به خدمات و محصولات شما نیاز دارند.

در صورتی که در یکی از بخشهای زیر فعالیت دارید و قصد تبلیغ رایگان محصولات و خدمات خود را دارید ، حتما به سایت ساختمان سازها مراجعه کنید و تبلیغات خود را بدون هیچ هزینه ای در این سایت ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید:

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی , طراحی و اجرای نورپردازی , پارتیشن و مبلمان اداری , طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی , طراحی و اجرای محوطه سازی , تجهیزات آشپزخانه ، پرده ، کرکره ، لودراپه ، کاشی و سرامیک , دیوارپوش کامپوزیت , دیوارپوش و ورق PVC , دیوارپوش سلولزی , محصولات دکوراتیو , اجرای نورگیر سقف و سایر فعالیت های مرتبط با دکوراسیون داخلی ساختمان.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

 منبع:

ثبت آگهی رایگان دکوراسیون و خدمات ساختمانی

 



:: برچسب‌ها: ثبت آگهی رایگان دکوراسیون و خدمات ساختمانی , اجرای نورگیر سقف , پارتیشن و مبلمان اداری , پرده ، کرکره ، لودراپه , تجهیزات آشپزخانه , دیوارپوش سلولزی , دیوارپوش کامپوزیت , دیوارپوش و ورق PVC , طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی , طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی , طراحی و اجرای محوطه سازی , طراحی و اجرای نورپردازی , کاشی و سرامیک , محصولات دکوراتیو ,
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396
بازدید : 320
نویسنده : محمد غفوری تبار

ثبت آگهی رایگان خدمات ساختمانی

آیا شما هم در بخش خدمات ساختمانی فعالیت دارید؟ آیا تا بحال به این فکر کرده اید که با این همه رقیب چطور مشتری های خود را افزایش دهید و کسب و کار خود را رونق دهید؟

قطعا بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش خدمات ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی خدمات ساختمانی می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

اگر در یکی از بخشهای زیر فعالیت دارید و قصد تبلیغ رایگان محصولات و خدمات خود را دارید ، حتما به سایت ساختمان سازها مراجعه کنید و تبلیغات خود را بدون هیچ هزینه ای در این سایت ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید:

آزمایش خاک ، جوش و بتن , طراحی و اجرای سقف , عایق کاری و ایزولاسیون , بازسازی و نوسازی ساختمان , خدمات بنایی ساختمان , سازه های پیش ساخته , پیمانکاری ساختمان , تخریب ساختمان , تیرچه , حفاری چاه , خاک برداری و گودبرداری , داربست ، داربست فلزی , لوله بازکنی ، رفع نم , سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب , سوله , فونداسیون و اسکلت , گچ کاری ساختمان , مقاوم سازی ساختمان , نقشه برداری , نماسازی ، کامپوزیت , آهنگری و جوشکاری سیار , خدمات ژئوتكنيك و مقاومت مصالح , خدمات نظافت ساختمان و سایر خدمات ساختمانی.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 



:: برچسب‌ها: ثبت آگهی رایگان خدمات ساختمانی , آزمایش خاک ، جوش و بتن , آگهی ساختمانی , آهنگری و جوشکاری سیار , اخبار ساختمان , اخبار صنعت ساختمان , اگهي صنعت ساختمان , بازسازی و نوسازی ساختمان , پیمانکاری ساختمان , تبلیغات ساختمانی , تبلیغات ساختمانی رایگان , تبلیغات مصالح ساختمانی , تخریب ساختمان , تیرچه , حفاری چاه , خاک برداری و گودبرداری , خدمات بنایی ساختمان , خدمات ژئوتكنيك و مقاومت مصالح , خدمات نظافت ساختمان , داربست ، داربست فلزی , سازه های پیش ساخته , سایت ساختمانی , سایت صنعت ساختمان , سایر خدمات ساختمانی , سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب , سوله , صنعت ساختمان سازی , صنعت ساختمان سازی , طراحی و اجرای سقف , عایق کاری و ایزولاسیون , فونداسیون و اسکلت , گچ کاری ساختمان , لوله بازکنی ، رفع نم , مجله صنعت ساختمان , مقاوم سازی ساختمان , نقشه برداری , نماسازی ، کامپوزیت , نیازمندیهای ساختمانی ,
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396
بازدید : 290
نویسنده : محمد غفوری تبار

تبلیغات ساختمانی رایگان در سایت ساختمان سازها

ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.

بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

سایت ساختمان سازها چه امکاناتی به شما خواهد داد؟

امکاناتی که در سایت ساختمان سازها بدون هیچ هزینه ای به شما ارائه خواهد شد:

- ارائه یک صفحه اختصاصی برای نمایش دادن پروفایل و تمام آگهی های شما به کاربران

- امکان ثبت آگهی رایگان

- ارائه یک صفحه اختصاصی و بهینه شده برای گوگل ، برای هر آگهی همراه با لینک به پروفایل شما

- امکان ثبت چندین تصویر برای هر آگهی و نمایش تصاویر بصورت اسلایدر حرفه ای

- امکان ثبت محل (دفتر ، فروشگاه ، کارگاه و ...) شما بر روی نقشه و نمایش آن به کاربران در صفحه آگهی

- امکان ثبت لینک سایت شما و نمایش آن در صفحه آگهی شما

- امکان پرینت آگهی شما توسط مخاطبان (افرادی که آگهی شما را مشاهده می کنند)

- امکان افزودن آگهی شما به لیست علاقه مندی مخاطبان

- امکان به اشتراک گذاری آگهی شما در شبکه های اجتماعی (فیسبوک ، تلگرام ، گوگل پلاس ، توییتر و لینکدین)

- امکان تماس با شما در صفحه آگهی شما جهت ثبت سفارش و یا درخواست اطلاعات و ... توسط کاربران

- نمایش سایر آگهی های شما در زیر صفحه آگهی شما

- لینک مستقیم به سایت شما در صفحه پروفایل

با ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها ، تبلیغات خود را به تعداد زیادی از مخاطبان خود و کسانی که به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند نمایش خواهید داد و شاهد افزایش تعداد مشتریان خود خواهید بود.
 
 
ثبت آگهی ساختمانی

 

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات ساختمانی رایگان در سایت ساختمان سازها , آگهی ساختمانی , اخبار ساختمان , اخبار صنعت ساختمان , اگهي صنعت ساختمان , تبلیغات ساختمانی , تبلیغات ساختمانی رایگان , تبلیغات مصالح ساختمانی , سایت ساختمانی , سایت صنعت ساختمان , صنعت ساختمان , صنعت ساختمان سازی , مجله صنعت ساختمان , نیازمندیهای ساختمانی ,
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396
بازدید : 305
نویسنده : محمد غفوری تبار

خرید بک لینک , خرید بک لینک ارزان , خرید بک لینک قوی

خرید بک لینک معتبر و ارزان

بک لینک (BackLink) یا همان لینک بازگشتی، به لینک یا پیوندی گفته می شود که در سایتی درج شده و کاربران با کلیک بر روی آن به سایت شما هدایت می شوند. بک لینک ها در دنیای اینترنت و سئو از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تا جایی که تعداد بک لینک بالا از سایت های معتبر و دارای بازدید ، تاثیر بسزایی در رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل خواهد داشت. بک لینک باعث می شود کهه گوگل سایت شما را بهتر به مشتریان معرفی کند. به تعبیری، کلمه لینک گذاری شده توسط شما، در نتایج بالاتر جستجو های انجام شده گوگل قرار می گیرد و این امر باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

.

بک لینک فالو Follow BackLink

بک لینک فالو یا لینک گذاری مستقیم به آن دسته از لینک هایی گفته می شود که هنگام قرار گرفتن در کد های سایت، تگ “Follow” نیز کنار آنها ذکر شده باشد. بک لینک فالو باعث می شود تا موتور های جستجو هنگام مراجعه به سایتی که دارای بک لینک هستند، آن لینک را دنبال کرده و به آن سایت ارزش دهند. باید توجه داشت که لینکی که دارای تگ Follow نباشد، به صورت پیش فرض فالو در نظر گرفته می شود فقط باید دقت داشت که عبارت NoFollow هنگام لینک گذاری استفاده نگردد چرا که این کار ارزش لینک گذاری را کاهش داده و صرفا جهت معرفی سایت در سایت های دیگر مورد استفاده می گردد و از نظر موتور های جستجو ارزش چندانی ندارد. خیلی ها به دنبال بک لینک رایگان هستند که ما به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

.

فرق بین بک لینک فالو با نو فالو

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم بک لینک فالو بیشتر برای تاثیر گذاری در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد اما بک لینک نوفالو اغلب تنها برای تبلیغات متنی استفاده می گردد. پس هنگامی که خود شما نیز در سایت خود لینک گذاری می کنید باید توجه کنید که لینک ها فالو باشند یا نو فالو، اگر توجه داشته باشید سایتهایی که خدمات فروش بک لینک ارائه می دهند، قیمت بک لینک نوفالو را ارزان تر از بک لینک فالو ارائه می کنند که این امر درجه اهمیت شما برای لینک گذاری یا لینک بیلدینگ را مشخص می کند.

.

خرید بک لینک

اگر چه گوگل بارها اعلام کرده است فروش و خرید بک لینک کار صحیحی نیست اما دنیای رقابت و جذب مشتریان بیشتر برای مراکز تجاری باعث شده تا افراد و شرکت های زیادی به سمت خرید بک لینک ارزان پیش روی داشته باشند. خرید بک لینک باعث معرفی و فروش بیشتر محصولات شما در دنیای اینترنت می شود چرا که مشتریان برای پیدا کردن محصول مورد نیاز خود یا مطلب خاص، از گوگل و سایر موتور های جستجو استفاده می کنند. امروزه خرید بک لینک ارزان به یکی از راهکارهایی تبدیل شده است که طی آن وب سایت شما در نتایج گوگل رتبه بالاتری کسب می کند.

.

لیست سایتهایی که لینک شما در آن قرار خواهد گرفت:

ردیف عنوان آدرس DA PA
۱ مهندسی عمران و معماری saze20.ir ۲۵ ۳۳
۲ انجمن سازه برتر forum.saze20.ir ۲۵ ۳۴
۳ آموزش تری دی مکس و فتوشاپ shop20.saze20.ir ۲۵ ۳۱
۴ پروژه دانشجویی معماری و عمران file.saze20.ir ۲۵ ۲۸
۵ پروژه عمران ، پروژه معماری projeomran.ir ۹ ۱۸
۶ فروشگاه فایل دانشجویی fileforooshi.ir ۱۶ ۱
۷ ساختمان سازها ، نیازمندی های ساختمان sakhtemansazha.com ۱۲ ۲۶
۸ جدیدترین مطالب اینترنت jadidtarinsite.com ۸ ۱
۹ آرشیو مطالب اینترنتی webarchiver.ir ۱۰ ۱
۱۰ نیشابوریا ، سایت مردم نیشابور neyshabooria.ir ۱۰ ۲۳
۱۱ کرک دانلود ، لذت دانلود رایگان crackdownload.ir ۹ ۲۰
۱۲ خورشید پارس sunpersia.ir ۷ ۱
۱۳ دانلود پاورپوینت معماری ghafoori.samenblog.com ۴۷ ۳۷
۱۴ دانلود پروژه معماری saze20.persianblog.ir ۵۵ ۳۰
۱۵ دانلود پروژه عمران و ساختمان leloooli.blogfa.com ۶۷ ۳۱
۱۶ دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان amuozeshcomputer.blogfa.com ۶۷ ۳۰
۱۷ دانلود پروژه مهندسی عمران saeidnikbakht.blogfa.com ۶۷ ۳۰
۱۸ جدیدترین مطالب ایران و جهان jadidtarinsite..com ۶۱ ۳۰

.

قیمت ها:

.

A- قیمت ثبت لینک شما در تمام سایتهای بالا:

ثبت لینک سایت شما برای ۱ ماه: ۶۰,۰۰۰ تومان – سفارش دهید!

ثبت لینک سایت شما برای ۳ ماه: ۱۴۰,۰۰۰ تومان – سفارش دهید!

ثبت لینک سایت شما برای ۶ ماه: ۲۴۰,۰۰۰ تومان – سفارش دهید!

.

B- قیمت ثبت لینک شما در هر کدام از سایتها:

آدرس قیمت ۱ ماهه قیمت ۳ ماهه قیمت ۶ ماهه
saze20.ir ۱۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ۴۵۰۰۰
forum.saze20.ir ۱۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ۴۵۰۰۰
shop20.saze20.ir ۱۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ۴۵۰۰۰
file.saze20.ir ۱۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ۴۵۰۰۰
projeomran.ir ۵,۰۰۰ ۱۲,۰۰۰ ۲۱۶۰۰
fileforooshi.ir ۱,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۴۵۰۰
sakhtemansazha.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
jadidtarinsite.com ۱,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۴۵۰۰
webarchiver.ir ۱,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۴۵۰۰
neyshabooria.ir ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
crackdownload.ir ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
sunpersia.ir ۱,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۴۵۰۰
ghafoori.samenblog.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
saze20.persianblog.ir ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
leloooli.blogfa.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
amuozeshcomputer.blogfa.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
saeidnikbakht.blogfa.com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰
jadidtarinsite..com ۷,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۳۲۴۰۰

برای سفارش بک لینک تکی با ایمیل saze20.ir@gmail.com و یا آیدی تلگرام @saze20 در ارتباط باشید.

.

منبع:

خرید بک لینک معتبر و ارزان

معرفی سایت های برتر



:: برچسب‌ها: بک لینک چیست , بک لینک رایگان ایرانی , خرید بک لینک , خرید بک لینک ارزان , خرید بک لینک با کیفیت , خرید بک لینک دائمی , خرید بک لینک قوی , فروش بک لینک , بک لینک ارزان , بک لینک معتبر , افزایش بازدید , افزایش رتبه سایت , افزایش اعتبار سایت , بهبود رتبه سایت , بهبود رتبه الکسا , بهبود رتبه در گوگل , راههای بهبود رتبه سایت در الکسا و گوگل , راههای بهبود رتبه سایت , بهبود رتبه گوگل , بهبود رتبه سایت , بهبود رتبه سایت در گوگل , بهبود رتبه الکسا , سئو تاپ , خرید بازدید , افزایش بازدید واقعی , افزایش بازدید سایت , ,
تاریخ : چهار شنبه 17 خرداد 1396
بازدید : 298
نویسنده : محمد غفوری تبار

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان

پیشینه ومبانی نظری تحقیق خلاقیت کارکنان

دسته: علوم انسانی
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 66 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 53

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان

 

قیمت فایل فقط 27,000 تومان

خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

——————————————————————————

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

       خلاقیت در سراسر تاریخ بشر حائز اهمیت بسیاری بوده ولی امروزه دلایل اهمیت آن به طور قابل ملاحظه ای متفاوت از گذشته است. درگذشته خلاقیت دانشی جامع به شمار نمی رفت بلكه اساسا" با تلاش و ریاضت افراد خلاق و سرانجام به صورت نوعی الهام و به گونه ای تصادفی به نتیجه نهایی می رسید. تقریبا" از50 سال گذشته تا به امروز خلاقیت از حالت تصادفی خارج شده است و افراد می توانند به گونه ای سنجیده و روشمند به خلق ابداعات، اختراعات و اكتشافات نایل آیند. به عبارت دیگر خلاقیت طی نیم قرن گذشته به صورت یك رشته علمی گسترده درآمده و آموزش پژوهشی و توسعه در مقیاسی وسیع در آن رو به گسترش بوده است.       تغییرات پرشتاب در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فنی و فناورانه و ... از راههایی كه خود نتیجه خلاقیت و نوآوریهای این عصر است و از سویی برخورد با چنین تحولاتی، خود مستلزم خلاقیت و نوآوری است؛ به همین دلیل امروزه خلاقیت نه صرفا" یك دانش تجملی، یك نیاز یا یك ضرورت بلكه برای تمامی جوامع بشری شرط بقاست.

     امروزه بیش از 90درصد دانشمندان تاریخ زنده اند چرا كه مخترعانی در زمره ادیسون كم نیستند و در نتیجه دستاوردهای علمی، اختراعات و اكتشافات این دانشمندا ، حجم عظیمی از اطلاعات و دانشهای كشف و انباشت شده در زمینه های علمی، فنی و فناورانه و ...، چنان رو به فزونی است كه یادگیری بر پایه نظام آموزشی امروز -كه اصولا"بر پایه محفوظات است- بسیار مشكل بلكه غیرممكن است. به عبارت دیگر، دانش كارشناسی حاصل از یك دوره ی آموزش دانشگاهی و حتی پایین تر، كه روزی تا پایان عمر برای فرد كفایت می كرد، امروزه چند صباحی بیش نخواهد پایید و ‹‹ زگهواره تا گور دانش بجوی ›› دیگر نه تنها یك فضیلت بلكه شرط بقاست. بنا بر این آن چه مورد نیاز است نه انباشت اطلاعاتی –كه به سرعت منسوخ می شود- نیست بلكه یادگیری و نحوه ی یادگیری است. از آنجا كه پیش بینی آنچه حتی درآینده نزدیك مورد نیاز است امكان پذیر نیست، كسب توانایی حل مسائلی كه از ماهیت آن بی خبریم، ضرورت می یابد و این همان خلاقیت و حل خلاق مسائل است.  با توجه به این وضعیت، خلاقیت در سراسر جهان اهمیت شایسته ای یافته و دانش پژوهان بسیاری از كشورها  به شیوه های مختلف و در زمینه های متعدد، روش ها و فرایند خلاقیت و حل خلاق مسائل را  فرا می گیرند. به عبارت دیگر، خلاقیت اكنون در مسیر فراگیر شدن است. ( قاسم زاده، 1375 )

1-2-3- تعریف خلاقیت:

       نظریه پردازان مدت های طولانی تصور می كردند كه خلاقیت فرایندی ارثی و ذاتی است و چنین می نمود كه جهان در سطح كلی فقط باید آن تعداد محدود هنرمندان خلاق، دانشمندان و افراد بااستعداد را پرورش دهد و دربرابر دیگر افراد كه عاری از استعداد، تلقی می شدند، مسئولیتی ندارد. اگر خلاقیت را ذاتی بدانیم از بسیاری جهات با عقیده كسانی كه هوش و یا حتی شكل گیری شخصیت را ذاتی می دانند توافق كامل خواهیم داشت. درحالی كه امروزه اساس روانشناسی به ما اجازه می دهد بر این عقیده باشیم كه فرایند خلاقیت ذاتی نبوده بلكه می تواند آموزش داده شود. پس در این روال، جریان خلاقیت، جریانی ساخته شده از قبل نبوده  بلكه روندی قابل تغییر است. ( مفیدی،1371)

      از خلاقیت تعاریف متعددی به عمل آمده است. در فرهنگ های لغت فارسی، خلاقیت به معنای آفریدن، به وجود آوردن و توانایی تركیب ایده یا آفرینش به كار رفته است.

خلاقیت عبارت است از بكارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یك فكر یا مفهوم جدید ( رضائیان،1374، 3 )

الوانی (1379) معتقد است ‹‹خلاقیت به معنای تولید یك اندیشه و فكر جدید است یا به عبارت دیگر خلاقیت  اشاره به قدرت ایجاد اندیشه های نو دارد.››

همچنین خلاقیت را می توان تولید ایده ها، رهیافت ها و مفاهیم اصیل، بدیع و جدیدی دانست كه از رفتاری انطباق پذیر برخوردار باشد. (شهرآرای و مدنی پور، 1375،39 )

قیمت فایل فقط 27,000 تومان

خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان

.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق



:: برچسب‌ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان , خلاقیت کارکنان , پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان , مبانی نظری خلاقیت کارکنان , دانلود پیشینه تحقیق خلاقیت کارکنان , دانلود مبانی نظری خلاقیت کارکنان , , , مبانی نظری و پیشینه تحقیق , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , پیشینه تحقیق و مبانی نظری , دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق , دانلود مبانی نظری , دانلود پیشینه تحقیق , دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری , ,

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com